städa städa

     Publicerat: 2010-02-18 Kl: 13:04:39 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


just det, jag har ju inte uppdaterat om hur det gått för salta katten i sitt nya hem! det har gått bra, hon och kompisen loppan har visst funnit varann nu =). imorgon ska jag därimot ta med min/kattens bur till jobbet åså ska katarina hämta den där, så kan dom få flytta in i den. den är lite större och lättare att rengöra än den buren katarina har, så då tänkte vi att min skulle passa fint plus att det nog är toppen för katten att få sin egna bur =). dessutom blir jag ju av med den åxå, så slipper den stå å damma i förrådet utan kommer till nytta! så nu har jag städat den och tvättat den och förberett. det är SÅ tommt i djurhörnet nu, när det bara är marsvinsburen åså den lilla futtiga hamsterburen uppepå. ser helknäppt ut. nästan ekar här hemma.

nu ska jag strax åka till jobbet, måste köpa mat på vägen så likabra att komma iväg i tid. ska fylla på spolarvätska till bilen med. den är slutt.

hat gött!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: