sovdax igen

     Publicerat: 2010-02-07 Kl: 21:57:03 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




efter en hel dag i vågrätt läge, återgår jag nu till att sova för natten. har legat i sängen hela dagen bortsett från hundpromenaden... har legat i soffan och sett på project runway och blåsningen och nu ligger jag i sängen igen. hela huvudet svider, nyser hela tiden och känner mej hur jävla risig som helst...

jo en liten tur till har jag tagit... kollade på "the ugly truth" (dålig, föutsägbar film) och då åt dom korv i bröd, vart så sugen att jag tog bilen ner 200m till centrum å köpte en french hotdog åså åkte jag hem igen. ja, eh..hm.. ja.

god natt!





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: