söndag

     Publicerat: 2010-02-21 Kl: 13:42:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jehupp.. söndag. helgens finale. fan åxå. det går så jävla snabbt med helg jämt.
idag har vi hittills varit ute och gått och sedan ätit sockerkaka. nu ska vi om en stund bege oss mot stan. ska följa med markus på fotbollsmatch idag, ja på en pub alltså. vi ska äta lite åså... det blir nog trevligt! synd att "hans" lag aston villa inte spelar mot något av mina favvo lag, manchester united eller chelsea (haha) ja det är mina favvolag bara för att markus "hatar" dom ;). hade iaf varit mycket festligare om så hade varit fallet.
så det börjar väl bli dax att pallra sej upp från sängen igen och klä på sej antar jag.

hej sålänge!






Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: