sjukling

     Publicerat: 2010-02-07 Kl: 13:30:12 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

uh.. sorry att bloggen är in a sleeping state of mind. jag mår pissigt å orkar inte. förkylningen tär på mej, förmodligen lite extra pga graviditeten med. har nuförtiden löjligt lätt att bli anfådd, och plussa på en förkylning, blir ju inte lättare direkt.
igår kväll var ju simpen och kia här vilket var supertrevligt och vi kollade på melodifestivalen. sikket bottenapp att självgoda ola gick vidare asså... jag själv satt väl mest som en snorig zombie i soffan, men vad ska man göra lixåm..

idag har vi vart på promenad till farsta, trodde jag skulle dö på vägen, så jobbigt att gå. köpte iaf nässpray för barn. måste verkligen ha nässpray när jag är förkyld, och slemhinnorna blöder som tusan, får prova något milt, hoppas det hjälper ändå.

nu ligger jag i sängen, ska sova lite, måste kurera mej så jag orkar till jobbet imorgon, hoppas verkligen det vänder nu.


by the way, min cheesecake var hur jävla god somhelst, här är frstn receptet jag gjorde:



HÄR finns massa cheesecakerecept!




Ha det fint, så hörs vi.





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: