kollektivtrafiken?

     Publicerat: 2010-02-21 Kl: 18:24:54 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


idag skulle vi alltså på fotboll, vilket innebär att vi skulle åka kollektivtrafik. det är ju ett jävla meck i sej, sedan jag fick mitt körkort och min bil kan jag inte för allt i världen fatta hur fan jag orkat med skiten. nåväl. det snöar ju en del, vilket de flesta är medvetna om. så även t-bana, som går "oregelbundet" dvs var 40:e minut eller nått?? vi gick tlll pendeltåget som var sent sent och åter sent. kom iaf tillslut fram. när vi skulle hem gav vi upp efter att bara sett t-bane-skyltarna i gamla stan  så vi tog en taxi och kom hem rätt fort. skönt det. bil säger jag bara. BIL.
frstn så var vi på t-centralen när vi kom in eftersom pendeln går dit haha, hela jävla tåg-tavlan fullt med inställda tåg, fuuullt med folk. ush, människor, kör bil, det är snöiga vägar, visst, men i jämförelse med att stå ett dygn på en station? rena drömmen.

nu blir det tv resten av kvällen. soffa. godis. vääärme! mmmmm...




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: