jesusgrejj

     Publicerat: 2010-02-19 Kl: 20:31:23 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

idag hände en så jävla sjuk sak! jag satt i bilen påväg från jobbet, och svängde in mot farsta för att gå på ica. sitter och funderar på barnmorskor, hur gulliga dom verkar åså.. tänker på barnmorskorna, den serien som gick för nått år sedan på 1:an. tänker så gulliga dom verkar, hoppas man får en sådan den dagen det är dags. tänker lite extra på hon på bilden, lisa heter hon visst, bara av nån anledning var det henne jag föreställde mej i huvudet. jag parkerar bilen, går in på ica, tar min korg, kikar upp mot grönsakerna. den första människa jag ser är just percis henne! hur sjukt är inte det? är jag synsk? hon gick där med man och barn och handlade. på ica i farsta. minuterna efter att jag funderat på henne, och barnmorskemottagningen på karolinska i huddinge. fy fan. sikken jesusgrejj.

 

 

Postat av: Emmie & Wille

Haha, men vad läskigt!

Det finns en norsk version av barnmorskorna på http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193

Jag satt som klistrad när jag var gravid, hua! Men den är rätt bra och det är sjukt mycket mer verklighetskänsla än i det där skräpet som går på TV4Fakta mfl.

Kram från sjukstugan

2010-02-19 @ 20:59:21
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: