huvvevärk

     Publicerat: 2010-02-13 Kl: 23:01:57 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

suck.. varenda jävla dag har jag ont i huvudet. inga jätte smärtor, men sådär irriterande molande.. oftast höger sida, men ibland vänster sida eller båda... suck.. har ju vart förkyld i 1,5 vecka nu, och visst kan det hänga ihop.. men tycker åxå jag har ont neråt nacken. sover jag konstigt? sover ju iofs ganska dåligt.
alvedon hjälper för stunden, men vill ju inte äta det hela tiden. näsan är täppt, har nog nu kommit in i nässprayträsket som sååå många ggr förut... gaaah. och visst huvvevärk och täppt näsa polar ju åxå.
jobbigt detta. vill inte ha ont i huvudet :(

har kommit hem från simpen och kia som bjöd på jättegod mat och gott godis. melodifestivalen är ett skämmt och jag ids inte ens kommentera det.
nästa lördag ska vi äta här, då får jag och markus laga maten.

ha de fint!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: