hejsan hej

     Publicerat: 2010-02-08 Kl: 20:01:17 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

måndagen avklarad dårå... var en rörig förmiddag, men allt ordnar ju upp sej som vanligt :) På eftermiddagen var det lite behagligare tempo.

gällande min helvetesförkylning kändes det förjävligt på morgonen men frammåt lunch släppte det en del! skönt! så eftermiddagen har mest varit förkyld, själva "däckad" har gått över. toppen!

jag har inte mycket att bjuda på idag. därimot tänkte jag lägga in en låt/video, jag lyssnar ju på radio varje dag och ungefär 9 av 10 låtar är så sönderspelade att jag får skruva av ljudet för att inte bli hysteriskt irriterad, men det senaste har det kommit en ny låt som är riktigt bra! men snart är den en av de sönderspelade åxå, så man får njuta sålänge det varar :)

 

hejsålång!

 

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: