hej!

     Publicerat: 2010-02-17 Kl: 18:15:21 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hej hej!
då var man hemma från jobbet. har bänkat mej i soffan och här täker jag sitta resten av kvällen. markus är i stan och träffar några gamla kompisar så jag är solokvist i kväll.
var en lite rörig jobb-dag idag på något vis, spec eftermiddagen. på lunchen hade vi personalmöte och vi åt indisk mat vilket var mycket gott :D
om lite mer än en vecka börjar ju en ny tjejj hos oss, jippi! ska bli jättekul, lite nytt blod, lite ny energi osv, det blir toppen, det kommer bli skönt att bli en sköterska till :)

min huvudvärk är borta! vaknade med den sådär lite "hej jag är här, känns inte direkt, men jag finns i bakrunden" ungefär, men så runt lunch, borta! helt borta! fy vad skönt. kanske berodde det på vätskebalansen i kroppen, försöker dricka massor hela dagarna nu, och det börjad eju bli lite bättre efter att jag började med detta. nåja. mindre intressant!

so'long!





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: