hej hej!

     Publicerat: 2010-02-23 Kl: 18:27:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


åh vad det är skönt att vara hemma och bara sitta i soffan. började 7 idag, ush vad tidigt. men har bannemej sovit i princip hela natten denna natt, händer inte ofta nuförtiden! har dessutom inte vart uppe och kissat en enda gång, vilket jag gör massor med ggr i vanliga fall... gravidkrämpor...

markus skulle träna efter jobbet så jag är ensam, och med tanke på kollektivtrafiken så vet man ju inte när han kommer komma hem.. jag har ätit en köttbit och sallad, tyvärr blev köttbiten liten rödrosa i mitten, man får ju inte äta det som gravid, men nu gjorde jag det ändå. skulle inte tro att det är någon större katastrof trotts allt...

i övrigt finns inte mycket att rapportera idag. jag är återigen dock glad för min bil och mitt körkort. fasen vad smooth det går till och från jobbet tänk om jag hade behövt åka kollektivt :S. men det är halt så in i helvete på vissa vägar, är mycket glad över att jag har dubbade nya bra däck och att bilen har antisladd system, min fina lilla bil <3

hej sålong!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: