filmtajm

     Publicerat: 2010-02-28 Kl: 16:17:24 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


efter en tur till citygross, hamstrat matlådor, farsta, köppt kläder, hundpromenad, så har jag nu även kollat på film! har kikat på Prinsessa, om den där tjocka tjejjen som vill bli skådis. den var helt okej, det är synd om henne, så lite sorglig var den allt.
nu ska jag laga mat och sedan ska jag kolla på Luftslottet som sprängdes, som äntligen finns på nätet! har inget dåligt samvete alls att ladda hem den filmen, har ju sett alla tre på bio, flera ggr dessutom, jag har väl ändå dragit mitt lilla strå till svensk filmindustri-stacken? :D

höres!



Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har <3

2010-03-01 @ 06:50:15
URL: http://hahaha.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: