vi lever! ;)

     Publicerat: 2010-12-21 Kl: 13:48:57 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


snyggon hehehe....

halloj! här har ni oss.  har haft fullt upp hela förmiddagen men nu så är vi hemma i soffan igen ;). Idag är det ju fint väder på vi var ute och gick på förmiddagen, mys, äntligen!
sedan tog jag mej an bilen och sopade av all snö och skottade fram den... efter det åkte jag till citygross å handlade. lite onödigt långt men det är bra för bilen att köras varm såhär i kylan därför tog jag citygross istället för ica dag... köpte serranoskinka, mögelost och ciabatta till lunch och ikväll ska jag äta kött, sparris och chevre-röra, alla mina favvisar på samma dag unnade jag mej idag :P

idag är jag ensam hela dagen då markus ska på julbord med jobbet på kvällen. har fullt upp, ska städa och packa, för imorgon åker vi ju ner hela familjen till borås :)

på julafton ska vi åka till markus familj i mellerud om vädret tillåter. jag kör inte om det snöar. aldrig att jag riskerar livet å kör iväg i sånt skitväder. länge var ju prognosen riktigt dålig men nu ser det bättre ut! vi får bara hoppas och så får vi se på fredag morgon helt enkelt hur läget ser ut.

ja det var väl en liten update från oss :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: