tuddelo!

     Publicerat: 2010-12-07 Kl: 22:37:01 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hallå! förlåt för min frånvaro. vart fullt upp på dan med att göra ingenting å sen var klockan plötsligt två och jag fick skitbråttom med att äta å tvätta håret å mata kerstin. sedan var jag ju tvungen att åka till jobbet.

var en jättetrevlig jobbkväll, en del att göra, helt lagom :) skönt att man fortfarande vet hur man tar blodprovver, och lägger kanyler iallafall hehe. känns ju som man vart borta två år, men det är ju bara 4 månader...

kerstin vill iiiinte sova ikväll, men hon är inte ledsen eller något, bara... pigg.. och glad. för glad. och händer å fötter är aldeles för intressanta för att hon ska kunna somna... suck... men men, man får gilla-la-la-la läget, what else to do lixåm :)

men nu blir det sängen för mej!
natti natti!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: