skitnatt. blä.

     Publicerat: 2010-12-02 Kl: 09:58:43 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

god morgon! vilken jävla pissnatt! (ber om ursäkt till er som har jobbigt med nätterna, hoppas ni har det bättre nu!) men asså fy. i natt låg jag och formulerade en blocketannons på kerstin i mitt huvud. efter klockan 12 har hon vaknat typ en gång i timmen eller varannan timme, sparkat av sej täcket, legat på rygg och glott och tyckt att är det inte morgon nu? men det är det ikke serrö lilla kerstin! och MAT det serveras tidigast klickan 05.00  i detta hushållet, och så ska det förbli. nu har vi iallafall vaknat för morgonen och hon ligger så nöjt så och snackar med sej själv här brevid. hade HON fått bestämma hade vi gått upp för flera timmar sedan, men där har hon inget att hämta, jag är envisare helt enkelt.

men nu ska vi gå upp. grejja lite å sedan klockan två kommer alla goa augustimammor hit med sina småttngar!
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Det är jobbigt med de nätter när de inte alls vill göra som man själv vill.

De är några små egoister ;o)

Sedan när man väl går upp vad gör dom då? Jo då sover dom! Precis som katter ha ha

2010-12-02 @ 13:36:21
URL: http://www.annagirl.se
Postat av: Theres

Typiskt att det skulle bli så när det kommer en massa mammor och bebisar! Men du har ju varit rätt så förskonad :)



Ja just nu känns det verkligen som stor skillnad i ålder fast det bara är några månader :P



Hoppas ni får roligt idag!

2010-12-02 @ 13:42:16
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Filippa

Jag ger inte heller mat om nätterna nu längre. Har också haft några nätter förra veckan där han vaknade säkert 6 gånger på hela natten och vid 06 gick jag upp och gav honom mat och nu är han som vanligt igen. =)

2010-12-02 @ 13:55:04
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: