NU JÄVLAR!

     Publicerat: 2010-12-09 Kl: 20:33:37 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer

IKVÄLL HAR KERSTIN STOPPAT IN SIN NAPP SJÄLV TVÅ GÅNGER!!!

Hon har plockat upp den i handen och trevande petat den mot sin mun, första gången fattade hon inte att hom måste släppa nappen när den hamnat i munnen, men andra gången gjorde hon det å nu ligger hon så nöjt så å snuttar på nappis!

ETT HALLELULJAMOMENT!
tänk när detta sitter va? haha.... nu måste hon träna mer på det här!

när jag såg att hon började försöka tog jag fram kameran.
fick det på bild, suddigt, men ändå!


tar tag i nappis som ligger brevid...


lite fummligt mot munnen med båda händerna


det är nära nu!


SÅÅ JAAAA!


(och nu gjorde hon bannemej det igen haha!)
Postat av: Terese

Duktig hon är!!! och hon passar så bra i namnet kerstin :)

2010-12-10 @ 09:34:23
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Så duktig hon är!!!! :D

2010-12-10 @ 10:56:30
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: