morning på er!

     Publicerat: 2010-12-26 Kl: 09:09:51 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


God morgon! såhär på annandag jul... Vi ligger i sängen vi, eller Kerstin gick just med Markus ner för å få lite frukost i magen. Hon har börjat vakna 40 min tidigare på morgon, eftersom vi lägger henne för natten 40min tidigare, haha min lilla klocka!
Hon äter åxå i regel 40min tidigare på natten/morgonen :P. Jag är fortfarande en sååå stolt mamma när jag tänker på hur Kerstin skött sej bland alla nya ansikten, alla som ska hålla, gosa å allt ståhjejj.. inte en tår, inte ett skrik ingenting. Sovit när jag lagt henne, och varit glad glad glad! Detta trotts att hon haft förstoppning! hon brukar ju bajja varannan dag men nu gick det FYRA dagar utan... antar att det beror på att hon börjat äta lite potatis åsånt, det kan ju stoppa upp lite... Igår klämde hon ur sej två bajjar hårda som stenar och stora ajajaj, men min tappre tjejj sa inte ett pip <3. hon har fått päronpuré å nu hoppas jag det fixar till sej, annars får vi köpa laktulos eller något annat rejält.

Vi hörs senare, ska lägga ut lite julbilder åxå :)
Postat av: Theres

Det har vi! Har ni? :)



Du tar så mysiga och fina bilder. Kerstin är så söt! Nu tycker jag förresten att hon börjar bli lite mer lik dig!

2010-12-26 @ 13:51:42
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Ja det tycker jag! :D

2010-12-26 @ 17:40:12
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: