it´s karma, BITCH!

     Publicerat: 2010-12-01 Kl: 16:46:19 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


idag har jag var produktiv. förutom att jag städat och tvättat så har jag åxå vart på bagarmossens djursjukhus och köpt mat till Polly och Bamse.
påväg därifrån hände något festligt. jag kom körande mot en korsning och var halvvägs igenom korsningen när det vart rött rakt fram så jag stannade för att inte blockera dom som kom från vänster. det blev lite i senaste laget så det blev liite trångt, men folk kom lätt förbi med sin bil. då kommer det en kille i en BMW och han måste sakta in (stackarn) för att köra igenom famför mej och bilen framför. påväg förbi vänder han huvudet mot mej och gör arg min och hytter med handen. och när han kört förbi trycker han gasen i botten wrooom, och får värsta fet-sladden och talalalalaa in i snödrivan i vägkanten. haha. så kan det gå! that's karma :P
Postat av: Marie

Hahaha! Kvällens skratt!

2010-12-01 @ 20:57:51
Postat av: Theres

Konstigt.. Och väldigt onödigt att bli arg för en sån liten grej!

2010-12-01 @ 21:52:08
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: