jul jul jul

     Publicerat: 2010-12-23 Kl: 13:12:28 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


tur att min gamla mat-stol är sparad :)
(den är vändbar så hon kan leka sådär, och så kan man ha den vid matbordet)

halloj igen! hur går det för er i julstöket? själv har jag flängt runt med min pappa överallt nu å handlat det sista. nej pappa har handlat jag har följt med. jag gruvar mej för den dan jag måste anordna nån jul hemma hos mej. jag tycker julpynt är fult, och jag inte en enda julig pinal, jag gillar heller inte julmat, och en gran skulle jag inte komma på tanken att ta in. hoppas kerstin blir ett lyckligt barn ändå ;)

just nu sover hon lunchlur, och i eftermiddag får min mamma ha henne för jag och markus ska till stan. det är så kul att hon är såhärpass "stor" nu till julen eftersom hon kan sitta med vid bordet åså <3 mys!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: