helt slut...

     Publicerat: 2010-12-21 Kl: 21:17:13 | I kategori: Vardagsprat | 5 kommentarer


pås-packning...

ja här har det inte varit nå vidare rock'n'roll idag. jag har haft fullt upp med städning, tvätt å packning
. är helt slut nu. tur man har en så snäll unge som bara hänger på liggande på golvet å kolla på när man sliter ;) så nu står allt färdigpackat åså lassar jag in det i bilen imårrn. ser ut att bli bra körväder iaf. nu ska jag kolla på "morden i sandhamn" å sedan blir det att lägga sej i sängen i mina nytvättade sängkläder, göttit!

Som vanligt blir det en massa påsar när jag packar... det blir jämt så! "just ja det ska åxå med, jag tar en påse" åså slutar det i typ tio plastpåsar.. eller "polska attacheväskor" hehehe...

kerstin fick lägga sej klockan 21 idag. håller på å tidigarelägga hennes läggtid lite. vi började 22, och har sakta backat. tänkte landa på 20.30 sedan.

vi hörs imorgon :)
Postat av: linda

Ah, va bra!



Sådär brukar det bli när jag packar oxå. Men jag har blivit bättre på det.

2010-12-21 @ 21:33:06
URL: http://mammatillkotten.blogspot.com
Postat av: Theres

Nej jag skulle aldrig göra en sådan sak! Katterna tillhör familjen :) Däremot om de skulle bli helt koko och attackera henne hela tiden skulle jag nog ge bort dem. Det är jag dock helt övertygad om inte kommer hända.



Fin packningsteknik :D Vi har en massa småväskor istället. Orkar inte bära en stor tung väska!

2010-12-22 @ 08:01:01
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Filippa

Hur gör du med maten om du ska lägga henne tidigare? Ändå samma morgonmatstid eller rubbar du på den också om hon vaknar tidigare?

2010-12-22 @ 10:36:55
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: Hanna Skattberg

Så gullig blogg(:

2010-12-22 @ 14:07:11
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: grynet

Vi packar i påsar också, men har i varje fall kommit så långt att jag använder såna lite tjockare självscanningsväskor från Ica. Så slipper de gå sönder! :)



God Jul!

2010-12-23 @ 07:38:59

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: