god kväll!

     Publicerat: 2010-12-09 Kl: 19:21:59 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


go' kväll! lite dåligt med drag här idag, finns inte myket att blogga om när man bor i soffan hehe... men vi har vart ute å gått i 1,5 timme på förmiddagen iallafall =)


kerstin har sovit mkt på eftermiddagen, hela tre timmar i sträck! men så sov hon knappt nått på promenaden heller bara en minitupplur så jag höll henne vaken ett bra tag hemma å sedan sov hon ikapp på em, perfekt.

dock blev det himla ledsna miner här på em. kerstin låg på mage och grejjade och vi lekte, men så skulle jag vända henne lite, och då råkade jag på något vis dra henne lite fel i armen, det var INTE meningen men hon började gallskrika och gråta, precis så som när hon fick vaccinationen. tröstade henne och gav nappisen och efter en stund verkade det gå över. hon rörde sej normalt med armen hela tiden så det var nog inte så farligt som jag först trodde. ush för att råka skada sin lilla på det viset <3

är ensam ikväll då markus träffar en gammal kompis på stan. så det blir bara till att slappa framför tvn å leka med kerstin :)

min bm har inte ringt tillbaka.. kanske är hon ledig eller så för hon ringer alltid tillbaka omgående... får ringa på telefontiden imorgon istället så jag kan höra lite om det är normalt. det onda jag har är dock värst när jag är ute å går så möjligen är det pga nått hel annat...

ha en fin kväll!
Postat av: Oddiqra

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:22:31
URL: http://oddiqra.blog13.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: