girighetens mekka...

     Publicerat: 2010-12-18 Kl: 15:34:49 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


idag har jag spenderat 1,5 timme på att åka runt på parkeringar i Farsta centrum.
det var k.a.o.s. det sjukaste jag varit med om. det var inte så att jag gav upp först efter 1,5 timme utan det gjorde jag ganska snabbt, men det tog en halv evighet att bara ta sej ifrån helv*tet! jag stod stilla i 20min nere i ett parkeringsgarage bakom en girig gubbe i volvo som med hysterisk blick stog och väntade på att nån, bara NÅN skulle backa ut å ge honom en lucka. folk hade åxå ställt sej där man inte får vilket gjorde att jag vid ett tillfälle var tvungen att backa ut genom garaget istället för att svänga vänter till "utfart". aldrig är väl folk så giriga som vid sådana här situationer? folk stoppar upp mängder bilar bara för att DOM SKA HA JUST DEN DÄR PARKRERINGEN! gaaahhhhhhhh! fy fan. jag åkte iallafall hem, och tar mina ärenden imorrn istället, då tar jag tunnelbanan. det är ju risk å få sin bil påbackad för fasen... det gör ju inte det hela lättare att folk plötsligt skiter i storleken på rutorna och lämnar 1,5 meter mellan varje bil....

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: