DON'T PANIC

     Publicerat: 2010-12-22 Kl: 17:20:19 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


svärsonen assisterar vid granen!

Vi har kommit fram helskinnande, resan gick super! kunde köra precis som vanligt, E4an var helt torr å fin. på vissa ställen var vänsterfilen lite snöbeklädd men inget "oroväckade" utan man kunde lätt köra om åså. toppen.
lilla kerstin sov inte som hon brukar utan satt å va glad å åt på händerna å pratade, somnade till 1 timme (vid vanliga lunch-lur-tiden) och sedan var hon vaken igen. men inga problem. hon var så nöjd så, så vi stannade inte utan hon fick mat när vi kom fram =)

nu har pappa tagit in granen och till min förtjusning är markus med vid denna syssla i år så då slipper jag hjälpa pappa å klä granen hehe nu kan markus göra det, jag tycker det är så tråkigt och fattar inte hur man orkar dra in en jäkla gran IN i sin bostad haha... no gran for moi!

kerstin blev aldeles övertrött här för en stund sen å skrek som en toka. sist det hände, ja sist hon skrek över huvudtaget mer än "höhöhö jag är hungrig" eller "wäwäwä jag har tappat nappen" var sist vi kom hem efter att ha kört från borås. dvs 5-6 veckor sedan :D men nu sover hon GOTT.

hoppas ni har haft en fin dag! vi hörs!
Postat av: FIlippa

Ingen gran!?!??! Det är ju ett MÅSTE på julafton och det är ju så underbart roligt att klä den och låta kreativiteten flöda med nya färger eller sätt att hänga grejer i den! =D

2010-12-30 @ 13:35:37
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: