den som tjoar högst vinner

     Publicerat: 2010-12-29 Kl: 10:15:04 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer


den här lila damen har verkligen hittat nya tonlägen i sin röst. dom är mindre trevliga. hon skriker som om kan klämmt henne i en dörr, väääser ropar, tjoar och vi kan knappt överrösta henne, helt makalöst hehe...
hon roar sej i sin gåstol, inte för att hon går i den än, men hon slår på leksakerna och suger på sina gosedjur så att det droppar om dom. under julen kom hon åxå på hur hon kunde charma alla och få allas uppmärksamhet runt bordet haha, en riktig liten pajas är vad hon är!

dock har hon börjat matvägra,
hon verkar tycka att mat är helt onödigt. men men, så pigg som hon är tänker jag inte bekymmra mej denna gången. dessutom verkar det vanligt att bebisar (iaf flask-bebisar) matvägrar då å då. hon kommer säkert igång igen snart. synd bara på allt jag måste slå ut :/
Postat av: Emma

Nico når bara ner med ena foten i marken när han sitter i gåstolen (han liksom hänger sig lite snett) och så puttar han sig fram lite i taget... men sen så gör leksakerna nåt fel och så blir han tvärilsk och slår på dem och gråter..hehe

2010-12-29 @ 10:49:29
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Theres

Men är det inte svårare att få tillbaka magen om man inte har tränat mellan två barn? Jag har ingen aning.. :P



Signe matvägrar också ibland men precis som du bryr jag mig inte längre. Så länge hon är pigg och sig själv spelar det ingen roll. Hur långt har ni kommit nu med fastare föda?

2010-12-29 @ 11:56:50
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Jennie

hejsan! Jag undrar bara vart du hittar informationen om vad som händer vissa veckor med bebisarna, och att dom kommer in i olika faser och sånt? Försöker hitta en sida som har bra info om vad som händer i olika veckor, men hittar ingen =( ..

2010-12-29 @ 12:07:22
URL: http://alskadeingen.bloggplatsen.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: