Bild från FL

     Publicerat: 2010-12-18 Kl: 10:48:00 | I kategori: Min förlossning & livet på bb | 3 kommentarer

Igår kväll tittade jag igenom bilderna från FL på Markus dator (igen). Det är så roligt och jag är glad att vi tog såpass mkt bilder från förlossningen, man glömmer ju så fort. Denna bilden hade jag helt missat, den har hoppat å ligger inte vid dom andra från samma stund. hm. DETTA är den absout första bilden som togs på Kerstin och mej. (gör den i miniatyr så behöver ingen som inte vill se, se så noga) =)


(klicka för större)
Postat av: Frida

Mysig bild :)

2010-12-18 @ 11:12:38
Postat av: Theres

Myyys! Visst är det roligt att titta igenom bilderna? Man blir lika förundrad varje gång :)

2010-12-18 @ 13:33:37
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Joanne

Kul att du kikade in och lämnade en kommentar! Blir alltid lika glad!

Jösses.. Första bilderna, inte är de vackra de små på dem, men oj vad känslorna väller upp när man ser bilder från de allra, allra första minuterna..

Tur att de är sötare bara någon timme senare när färgen blir finare och de inte är ledsna längre..

Mys...

2010-12-18 @ 23:51:50
URL: http://sprattlarn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: