bebisfika

     Publicerat: 2010-12-13 Kl: 14:43:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hallåj! idag har vi har finbesök!
Isabelle och Robin har varit här å fikat. hon glömde sin tröjja här på bebisfikat för att par veckor sedan så vi passade på å fika när hon hämtade den. hon hade åxå med sej sin hund Trolla en fantastisk storpudel. och Polly hatade henne inte ens! hon tyckte inte om henne, men hon accepterade att hon var här ;). trolla var så lugn och stillsam och då funkar det med polly =) så heeelt oresonlig är hon inte :P

i natt har kerstin sovit bra, men åt ganska tidigt redan 4.30 gav jag mat. sedan vaknade hon till och pratade vid 8.30 men så kände jag att snälla sov liiite till, så hon gjorde det å så vaknade vi 10.30! härregud. ojoj fick ju kasta mej upp och köra igång! haha. så länge är verkligen inte nödvändigt att sova :S

so'long!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: