wierd

     Publicerat: 2010-08-17 Kl: 22:56:23 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer



nu ligger man här i sin egna säng... sist jag låg här klockade jag värkar... hade stor mage... en spjälsäng i sovrummshörnan, som stått tom i så många veckor... och nu... tillbaka i sin underbara säng... sneglar åt sidan, där står spälsängen... med en liten varelse i. en liten person. en liten Kerstin. nu ligger hon där. sover så sött. älskade lilla unge. är hon verkligen min? konstig känsla! <3



Postat av: Marianne

Så kul att ni har fått komma hem nu från BB=) Jag förstår att allt måste kännas jätte konstigt. Jag glädjs med er åt lilla kerstin=) Hon är så jätte söt=) KRAM

2010-08-18 @ 05:15:19
Postat av: Belliz

Grattis, vilken känsla att äntligen få vakna och ha sitt efterlängtade lilla barn i sängen bredvid!

2010-08-18 @ 10:35:25
URL: http://www.belliz.net
Postat av: Emelie

Haha! Ja visst är det helt sjukt?! Jag kan FORTFARANDE inte fatta att Wille är här. Ibland måste jag in och kika att han verkligen ligger och sover där i sin säng och att jag inte bara inbillat mig allt! :P

2010-08-18 @ 17:17:34
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: