we like, we dont like...

     Publicerat: 2010-08-30 Kl: 13:12:29 | I kategori: Vardagsprat | 5 kommentarer


Idag har vi vart och shoppat till Kerstin. Nu när man vart med i gamet ett par veckor har man ju hunnit bilda sej en uppfattning om vilka plagg man gillar och inte.

Tex, tycker jag inte om byxor till kerstin, tycker det är bökigt när man måste ta av och på dom vid blöjjbyte. lindex bodysar passar inte alls, tycker dom är för trånga runt benen, men hm's bodysar passar jättebra. därimot gillar jag pyamasar, ser så skönt ut och inget som sitter åt! likaså hängslebyxor med en body under =) hon kan inte ha sparkbyxor med fötter på, för hon drar upp benen och fastnar lixåm. därimot fungerar strumpor, och då gillar vi dom lite tjockare =)

hon har fortfarande stlk 50 och det passar jättebra å hon kan lätt växa lite till i den storleken.

så, idag har jag köppt två par plysch-hängslebyxor till och två långärmade bodysar, två par tjockstrumpor och även haklappar vi kan ha när hon äter, så slipper man få allt på hennes kläder som rinner lite vid sidan när hon ätit klart =)

har åxå köppt en åkpåse, det är ju rätt kallt ute nu 13 grader, och jag har bara fleecefilar med med hit till borås... så i vagnen blir det lite bökigt då hon inte kan ha filtarna upp till halsen eftersom hon vevar med armarna. så en åkpåse med ärmar, det blir nog bra så får hon bara ha nå tunnt på sej under.

ja, det blir mycker kerstinprat i bloggen nu..

men hon tar ju all min tid å det får vara så helt enkelt :)



Postat av: Emelie

HAHA men Sofia! 13 grader? Inte är det så kallt :)

Vi har 12 grader idag och det är det varmaste på läänge. Tragiskt men sant..

2010-08-30 @ 15:25:00
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Therese

Coolt med lversättningen, men när man väl valt språk på din sida kan man inte välja tillbaka till svenska. :P Tror jag...



Gjorde en inställning på Google där man kunde välja vilka språk man ville ha med, och kryssade där i svenska också. Vet inte om det är min webläsare som är skum eller om man måste göra så för att kunna ändra tillbaka till Svenska..?

2010-08-30 @ 19:11:31
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Therese

Hittade det nu. ;) Man kan visst stoppa översättningen när man uppdaterar sidan /öppnar den på nytt. =)

2010-08-30 @ 19:20:49
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: sandra voest Bjermert!

jag säger bara en sak! Alla kläder som inte har öppning i grenen går bort;)

2010-08-31 @ 08:24:24
Postat av: Nilsmelissa

Merci for all the wonderful writings

2012-01-20 @ 09:59:41
URL: http://nilsmelissa.blogmentions.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: