taskig timing

     Publicerat: 2010-08-02 Kl: 12:05:04 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Bam-Bam :)

såhär lagom tills när det närmar sej BF så tyckte mitt marsvin Bam-Bam att det skulle sitta fint med en böld på rumpan. jojo. såg den igår, när jag klippte av honom pälsen och klippte dom bådas klor. var verkligen dax, och var tvungen att få det gjort innan bebis kommer. bölden är inte stor men det kom en del var, eller ja, spackel är väl mer rätt ord när man pratar om var och marsvin. hade tänkt åka in till jobbet idag och hämta antibiotika till honom, men nu vetti fasen om det behövs, ser mycket bättre ut idag redan, så jag avvaktar faktiskt, iaf tills imårrn. ser det lika bra ut imårrn lär han ju inte behöva antibiotika, och det kan ju vara skönt för honom att slippa det. just typiskt iaf, att kanske ha ett djur som står under behandling när man ska åka å föda barn, och detta med djurpassning redan bekymmrar mej...

Postat av: Anonym

Sofia, jag tänkte på det...

Bara säg till om du vill ha hjälp med djuren när det blir dags. Kara och jag ställer gärna upp ;)

2010-08-03 @ 21:05:34

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: