se va fint :)

     Publicerat: 2010-08-06 Kl: 21:44:14 | I kategori: Vardagsprat | 4 kommentarer


Idag kom våra wallstickers :)
har satt upp den ena vid lilla K's säng. visst är den söt? hennes lilla övervakare <3. vet inte riktigt vad den föreställer med den är verkliigen söt iaf, helt i min smak :D Så nu är hennes lilla hörna klar, eller njä, det kommer säkerligen komma upp lite bilder ovanför sängen sedan åxå :)


har även satt upp snirkelgrejjen vid spegeln! oh la la sikket pill, men det blev bra tycker jag. sikken superb idee of moi! nu blev det lixåm en helhet hela spegelgrejjen :)

Edit: dom är köpta på Trendystickers :)



Postat av: Marie

Så fint det blev!

2010-08-06 @ 22:32:27
Postat av: Chuchundra

Wow riktigt snyggt, får jag fråga vart du har köpt dina wallstickers?

2010-08-07 @ 10:21:29
Postat av: Marianne

Jätte fint=)

2010-08-07 @ 20:44:35
Postat av: Saran

Gud vad snyggt det blev med trädet bakom spegeln! wow :) Och hoppas du får ut din lilla prinsessa nu snart ;)

2010-08-08 @ 11:10:00
URL: http://saharan.blogg.no

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: