premiärer!

     Publicerat: 2010-08-24 Kl: 20:44:31 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer


idag har Kerstin premiärsuttit i babysittern :)


storasyskonen hjälps åt att passa lillsyster ;)



...har även premiärbadat! vilket var poppis <3





Postat av: Emelie

Jag avlider en smula! Fan vad jag längtar tills vi får en till sån där gossak, helt sjukt vad tiden går fort för nyss var Oliver så pluttig och liten..



Och du, jag hatar dig nästan för att det inte märks ett jäkla spår på dig av att du har burit en bebis på nästan 4kg för 1½ vecka sedan. Men okej. :)

(Ja jag säger det med kärlek såklart haha)

2010-08-24 @ 21:19:35
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Awe :) så mysigt :)

2010-08-25 @ 08:17:24
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Malin Wa..no! Sunstein =)

Wow, vilken skönhet! Mamma upp i dan! GRATTIS som bara f-n!!!! Ååååh vad jag är imponerad va dig!

2010-08-25 @ 20:34:55

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: