orosmoment nr 1

     Publicerat: 2010-08-12 Kl: 20:02:55 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


jag och mina älsklingar i vintras :)

vet ni, att det finns en sak som oroar mej mer, än hela förlossningen i sej! hundvakt. jag har ju några som kan ställa upp och ta dem om jag ska ska åka in, men jag bekymmrar mej jättemycket kring detta ändå. polly och bamse lixåm, det måste ju ordna sej för dom! jag åker ingenstans innan det är fixat med passning. tänk om jag inte får tag i nån? tänk om ingen kan just precis DÅ? tänk om det är mitt i natten?

nej du lilla K, stanna gärna inne till tisdag, så kan jag i lugn och ro ordna med hundvakt och köra dit dem. det vore verkligen toppen :)



Postat av: Kia | Bloggdesign

Du kan alltid ringa oss om det blir panik, vi har inget planerat alls den närmsta framtiden och kan få det att funka med Hella också, så pluttarna får vara ifred.

2010-08-12 @ 21:14:59
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: evelinah

hoppas lillan snart vill komma.. :-) hittat hit från MB om du undra vem jag e.. haha :-) lycka till!

2010-08-12 @ 22:00:33
URL: http://eveheda.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: