ojojoj

     Publicerat: 2010-08-11 Kl: 18:32:39 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


veeeery busy woman, veeery busy.

ojoj, då ska vi se om det är ens är möööjligt att sammanfatta min dag idag. har haft såå mtcket att göra. puh! vaknade vid tio, tog min vanliga internet-ride innan jag steg upp, och jag och vovvarna tog en 1,5 timmes promenad. dock i ganska maskigt tempo idag... sedan, kom jag hem åt lite mat, och efter det, kollade jag på en film "I love you, man" som faktiskt var riktigt bra och stundtals rolig! sedan städade jag lite, åkte och handlade lite mat... kom hem, började kolla på "julie&julia" och sedan lagade jag mat som jag och markus nu ätit. nu påbörjas kvällen, se nyheter, c/o segemyr och sedan kolla på nån allehanda skit medans man slösurfar, samtidigt som vi båda sitter och svär över vårat internet som jämt strular på kvällen.

ja gud... åså man ska hinna leva åxå, mellan alla aktiviteter...
not a piece of cake direkt!

;)

Postat av: Frida

Hahahaha! Ja grymt upptagna verkar ni ju vara! ^^

2010-08-11 @ 18:50:32
Postat av: Kicki

Jadu, omgivningarna väntar med förväntan. ;)

"I love you, man" är en av mina favoriter, oväntat bra. Ha det gott!

2010-08-11 @ 19:14:15
URL: http://flinar.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: