modersinstinkter...

     Publicerat: 2010-08-23 Kl: 20:31:47 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


jag kan inte påstå att jag ännu känner mej som en mamma och allt det där. jag har lilla kerstin och är så jävla stolt rent ut sagt över vad vi skapat och att jag fött henne. att hon är min lilla dotter. men jag tror dom där mammakänslorna kommer växa fram. därimot, känner jag att det finns i ryggmärgen på något vis. som idag, när det blev så långt mellan hennes måltider, blev jag helt förstörd, känslorna svallar över för min lille bebis. då känner man att det finns djupt rotat. att beskydda, och ta hand om. allt är lixåm ännu för stort att ta in. tanken på att något skulle hända henne får mej att rysa så långt in i benmärgen att det inte går att beskriva.

åh jag är så stolt över henne!
jag är så stolt över min familj!
min dotter
min markus
och mina älskade vovvar polly och bamse
jag kunde inte ha det bättre =)






Postat av: Marie

Känner helt igen dina känslor!

2010-08-23 @ 20:54:25
Postat av: Karin

Åh vad fint skrivet. Jag förstår precis hur du känner eftersom jag känner precis likadant. Jag kunde inte heller ha det bättre med Janne och mina fina tjejer. En liten tår i ögat fick jag allt när jag läste det :-))). Vilken underbar känsla. Hoppas alla får uppleva den någon gång.

2010-08-24 @ 10:59:02

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: