magi

     Publicerat: 2010-08-29 Kl: 18:01:34 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

vad är det för magiskt med vagn, bilstol och babybjörnsele?
är det sömnmedel i dom? jag tror inte Kerstin är den enda bebisen som slocknar på två röda efter man lagt henne i vagn och börjat rulla? eller såfort man lyfter babyskyddet från golvet? insåg idag när vi gick till godisaffären och satte Kerstin i bärselen att den hade samma effekt :D

fina grejjer :D



Postat av: Anonym

hahaha..den frågan ställde jag till min sambo med. vi har ingen bärsele men vår 4 veckors bebis slocknar så fort hon ligger i vagnen, bilstolen och har gjort det sen dag 1. konstigt

2010-08-29 @ 20:43:07
Postat av: Jo Umney

The magic car and pram! I remember those - also my niece went to sleep when her Mum vacuumed so I made an hour long tape of the vacuum cleaner and it went on at night to send her to sleep!!! I think they call it "white noise". Anything that sends baby to sleep is wonderful! How can such small people make such loud noises?! xxxx

2010-08-30 @ 06:55:42
Postat av: Anonym

Bärselen var verkligen en gudagåva, det är nog vår mest använda pryl utöver vagnen och bilbarnstolen skulle jag tro. :)

2010-08-30 @ 14:16:31

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: