humor

     Publicerat: 2010-08-06 Kl: 18:06:05 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

en liten reminder:



...kom åxå ihåg hur lätt det är att spåra ett IP-nummer...
och hur lätt man kan koppla det till ort och namn =)

"ganska oproffsigt att sitta och kommentera bloggar
med påhittade namn, eller hur?"



men det är ju trevligt att du är en så trogen läsare av min blogg dock :P


so'long :)


Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

2010-08-06 @ 19:17:21
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Emelie

Höhö.. Jag har också haft en sån men den slutade efter ett tag, sånt är humor :)

Jag får fortfarande anonyma kommentarer ibland där personen gnäller på mig men jag skiter i det, vad man än gör så blir någon upprörd eller tar illa vid sig.

Skulle jag skriva ett inlägg om en gurka så kan jag garantera att det finns någon som blir så illa berörd bara för att den blev misshandlad med en gurka en gång och tycker att jag borde tänka på vad jag skriver.. :)

2010-08-07 @ 13:01:39
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: