goood morning!!

     Publicerat: 2010-08-31 Kl: 09:32:39 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


god morgon! har sovit riktigt gött i natt! kerstin sov från 00.00 till, håll i er, 05.30!!! då åt hon, var vaken i två timmar ungefär, jag ammade första timmen, markus underhöll henne timme två innan hon somnade och sover fortfarande :) så jag sitter ensam i soffan med vovvarna och äter lite jag =) brösten spränger som satan dock, hoppas hon vaknar snart å kan lätta på trycket :P

idag ska jag försöka mej ut till ridhuset och kolla när linda tränar med kiara och sedan ska vi ut till tosseryd och hälsa på och presentera kerstin, tjoho ska bli jättekul =)

nu ska jag avnjuta min frulle :)

Postat av: Marie

Sova är skönt!! Hoppas du får en roligt dag, hälsa alla jag känner =)

2010-08-31 @ 10:07:23
Postat av: Anonym

wow vilken lyx!!!! så många sammanhängande timmar har jag fortfarande inte fått och min bebis är 5 veckor!! hihi

2010-08-31 @ 11:29:06
Postat av: Nina/Liiiiten

Men fyyy vad lyxigt med så många sammanhängande timmar! Avis som fasen!

2010-08-31 @ 19:37:22
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: