god morgon!

     Publicerat: 2010-08-19 Kl: 06:36:35 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

ja, nu ser dygnen lite annolunda ut än förr! men jag sover fasen mer nu än jag gjort på länge! timmarna mellan kerstins matstunder på natten sover jag som en stock :) det blir ju typ att sova tre timmar, och sedan mata i ca en timme, inte för att hon ammar hela timmen, men det kan ju vara en blöjja som ska bytas eller att hon bara är vaken helt enkelt. hennes vakna stunder blir längre å längre, men märker hur hon ändras lite varje dag! blir en spännande resa det här.

idag ska jag leta rätt på nått aningslinne! måste ha nått smidigt när man ska väg, ut bland folk. som idag tex, ska vi ju på återbesök på bb-mottagningen, tänk om man måste amma i väntrummet? huh, men då kan man iaf ha en smidig topp å en filt över eller nått.

amma lugnt! :P


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: