gigantic...

     Publicerat: 2010-08-30 Kl: 20:42:09 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


haha jag älskar propotionerna bebis / nappflaska :P




Postat av: Frida

Ja gud, tänk ifall man själv skulle dricka ur en flaska som var lika lång som ens överkropp.

2010-08-30 @ 20:53:44
Postat av: Eira

Eller som vi säger i Tüskland: Gigantisch!! ;)

2010-08-30 @ 20:57:52
URL: http://doxa.blogg.se/
Postat av: Minna

MEH!jag pallar inte. så liten. känns sjukt att jag inte träffade henne när hon var såhär pytte. Känns ju som jag har känt henne hela hennes liv.

2011-10-11 @ 20:15:04
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: