filmdag

     Publicerat: 2010-08-03 Kl: 14:55:47 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


åååhhh jag har tråååååååååååkigt! fan asså. har iallafall sett en film som jag tyckte var bra. "Så olika". svensk film, sånt gillar jag. i förrgår såg jag Wallander-vittnet, och igår Slumdog milliorere, och den var ju kass som bara den. nej, tacka vet jag svensk film! har ett par filmer till på lager som jag ska se. fördriva tiden lite. Wallanderfilmen var en av de bättre i iordningen tyckte jag...
jag har handlat... skakat sängkläder... polly fäller något fruktansvärt just nu.. suck... ja... vad ska man mer säga. detta med att gå hemma rockar inte så fett. det blir bra sedan när bebis kommer då kommer man iaf ha något att göra :D




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: