dagen idag

     Publicerat: 2010-08-08 Kl: 16:41:59 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

ne-ne-ne-nooo, we call it... we call it... wiiinerbreads!

idag har jag iaf kunnat vara lite mer aktiv än igår. tog en lite längre promenad på förmiddagen med hundarna. skönt att vara ute och gå tycker jag, men fasen vad kvavt det var. blä! under dagen har jag kollat film (ojoj håll i er av förvåning) och nu har vi just ätit mc donalds mat som vi var och köpte :). markus har som den nästan 30åring han är även bakat en satts negerbollar dagen till ära :P

lilla K grejjar runt inne i magen, men verkar inte ha nån plan på att titta ut idag heller :)

mors!



Postat av: Emelie

Oh god, jag måste också göra chokladbollar nu.. Hoppas vi har allt hemma bara då det blir en lysande efterätt då jag ska göra stuvade makaroner åt mig själv snart :)



Vad är det för rabalder jag har missat på MB? Fan.. Du kan skicka en länk som PM där åt mig om du vill.

Ja jag är nyfiken av mig hahaha



Nej Oliver förstår inte än, han är för liten. Jag försöker säga att det är en bebis i magen och att det är en lillasyster men han fattar inte :)

Däremot ska jag lära honom att säga Lova då det förmodligen blir hennes namn men det är inte bli lätt haha

2010-08-08 @ 19:20:40
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: