bm besök 39+5

     Publicerat: 2010-08-05 Kl: 09:34:47 | I kategori: Min graviditet | 3 kommentarer

då har jag vart hos barnmorskan igen =). allt såg bra ut. hon ligger väl fixerad och långt ner, ready to go! bm sa att det bådar väl gott för att slippa gå över väldigt mycket, men sa samtidigt att man kan aldrig sia om sådant, för det är bebis själv som avgör när den vill komma ut.
fick en ny tid om en vecka. så får vi väl se om jag kommer på den eller om man fått bebis. vem vet! jag hoppas ju lite på 10 augusti för då fyller min pappa år, tycker det vore kul om lilla K kom då! bm sa att rent statistiskt kommer bebisarna 3 dagar efter bf datum, och ja, det är ju just, 10 aug för vår del :D jag har dock ingen brådska med nån förlossning... tiden kommer gå fort ändå, och snart bor hon här hos oss, oavsett övertid eller ej.

höres!

Postat av: Emelie

Ja det är bra, inte behöver du stressa för hon kommer komma ut till slut :)

Åh jag är så avis på dig, du får föda barn vilken dag som helst. Så jävla roligt! Jag ska gå gravid hela året, ja Minikorven är tillsagd att stanna kvar till januari, så det är länge kvar för mig..



Mys på nu med den där gosiga magen och dränk dig själv i massa tankar på hur hon kan tänkas se ut och sånt, snart är hon ute :)

Den 10 augusti låter som ett bra datum så hon kanske kommer då, jag gissar att hon är en lagom-bebis. Alltså att hon väger max 3200g och att huvudet inte överstiger 35 cm i omkrets :) Haha

2010-08-05 @ 10:16:21
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

åh snart kommer din lilla bebis (:

2010-08-05 @ 17:47:45
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Emelie

Wille kom på bf -3! :)

2010-08-05 @ 19:09:18
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: