Bilder från förlossningen =)

     Publicerat: 2010-08-25 Kl: 21:04:13 | I kategori: Min förlossning & livet på bb | 3 kommentarer

Tänkte bjuda på några bilder från förlossningen!
inga obehagliga alltså hehe
bara några från den stora dagen =)

såhär läcker var jag när vi vandrade runt på SÖS med värkar...blä!

 

droppet satt, innan EDA:n kom på plats =)

 

tillslut fick man den snygga rocken och den berömda trosan med bindan ;)

 

nobelmiddagen nr 1. not hehehe

 

fick stå i gåstol för att få bebisen att sjunka mer neråt, snygg man e ;)

 

första bilden på Kerstin <3

 

berömda brickan, åt inget av det, drack bara saft som jag satte i halsen :P

 

 

Postat av: sabina

jag kollade upp med barnmorskor och läkare på neo när vi var inlagda där och det är inga problem:)

2010-08-25 @ 22:14:20
URL: http://sabinamamma.blogg.se/
Postat av: sabina

härligt du bjuder på detta:)

min vincent kom 7 veckor för tidigt så han inte ta kameran:(

2010-08-25 @ 22:33:58
URL: http://sabinamamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det liksom killar i magen när jag ser detta! Vilka minnen jag får från Willes förlossning... :) Härligt att ni fotade så mycket, det gjorde inte vi trist nog.



Apropå något helt annat, så har Lina meddelat att hon ska sälja Sickan. :( Jag har gråtit en skvätt men kan inte göra så mycket mer åt saken. Tänk om man varit miljonär! :/

2010-08-25 @ 23:27:22
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: