bf +4

     Publicerat: 2010-08-11 Kl: 12:45:50 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer

hellu! kan ju börja med att säga att nej, ingen bebis, så är det klart :). trodde aldrig omgivningen skulle vara mer otålig än jag själv! imorgonbitti ska vi till barnmorskan, ska passa på att fråga lite om igångsättning åsånt, vet nu iaf att man gör en nogrann koll i 41+3, ser allt bra ut väntar man till 42+0 och sätts då igång. fast för mej inträffar 42+0 på en lördag, då hoppas jag innerligen man kan få igångsättningen på fredagen, inte måndagen. för jag bara har fått för mej att man inte sätts igång på en helg? om allt ser bra ut åså...

nåja, man ska väl inte "måla fan på vägen" ännu. det har bara gått 4 dagar :). fast jag tycker igångsättning känns lite lockande. jag med mitt kontrollbehov. en tid och plats, och personal runt mej när allt drar igång! men men, ännu vet man inte. kanske vill hon påbörja utfärd i kväll? imårrn? i helgen? denna ovisshet asså!

är fortfarande obekymmrad över att gå lite över tiden. kommer på mej själv med att mitt enda orosmoment är att hon ska ha växt ur nyckelpigebodyn i stlk 50 om hon ligger kvar för länge haha. gud vad sjukt. det enda jobbiga är att dagarna blir långa och lite trista... jag promenerar och promenerar.. ser på film och äter lite. man kan lixåm inte ta sej får så mycket.. åka iväg eller så... det är lite drygt.

samtidigt, så är det bara 10 ynkliga dagar tills man isåfall blir igångsatt! TIO! geeez är det är pyttelite. om tio dagar är hon ute, för då har hon inget val längre :P


Postat av: Belliz

1o dagar, 10 dagar!! Fatta, sååå häftigt!

2010-08-11 @ 19:34:26

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: