amningsmaraton...

     Publicerat: 2010-08-27 Kl: 23:48:54 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


23;50: suck... kerstin har fått för sej att en gång i timmen, är lagom amningsintervall denna kväll. fy fasen... hon suger å mummsar åååå somnar... jag lägger henne, hon sover lite, vaknar, vill äta igen... suck! denna gången ska hon inte få somna! nu jäklar, ät tills du ät proppmätt flicka lilla, mamma vill sova, iaf nån timme. sen är jag på't igen :)

04:45: yay, 4,5 timme blev det efter sista matningegn, gött :) hoppas hon kan sova gott några timmar till efter denna omdången :)





Postat av: Grynet

Jag känner igen det där så väl. Hade samma rutin med Nils ett par veckor. Att han typ satt fast vid bröstet hela kvällarna. Känns som de har "tillväxtperioder" då det behövs mycket mat och det är bara att köra på med ersättning. Vi gjorde så fram tills han var sex veckor! Glöm inte bort att du är världens bästa mamma till Kerstin oavsett! :)

2010-08-28 @ 22:15:35
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: