vagn...

     Publicerat: 2010-04-18 Kl: 15:05:13 | I kategori: Min graviditet | 3 kommentarer


enda vagnen jag hittat jag kan tänka mej att ha!

nu har jag bestämt mej för att köpa den här vagnen till bebis. det är förmodligen marknadens billigaste vagn och jag funderar vad fan det är för fel på den när det är så bra pris. men så läser jag runt, omdömen, frågar folk som har en, och alla är jättenöjda... det är ingen lättviktsvagn, sådär modern konstig, utan en mer klassisk modell, hjulen är fyra stycken och rejäla, vilket var mitt enda krav egentligen... sedan är hela vagnen lite knubbig och gullig vilket jag gillar. det blir nog det mönster som på bilden åxå.
vi ska åka och provköra lite vagnar nästa helg eller nått, dom har ju inte denna, men man kan ju ändå kolla på olika typer. denna vagnen passar bra även om man är rätt lång, vilket ju är bra...

jag kommer köpa ett paket som består av:

vagn, med liggdel (hårdlift) och sittdel, så man kan byta längre fram.
babyskydd till bilen, som matchar vagnen
myggnät
regnskydd
adapter att sätta på vagnen så man kan ha babyskyddet på den
skötväska

det får fan bli bra! jag köper hellre en billig vagn och riskerar att inte vara helt nöjd än en dyr jävel som jag heller inte är nöjd med. om den rullar, går att fälla ihop, är fin och inte ruinerar mej, måste det ju faktiskt fungera bra :)
dessutom ska den vara väldigt rymlig och skön för bebisen säger dom som har en!



Postat av: emeliehjaertajonas

Tack så mycket :)

Oh, den vagnen var vi också inne på att köpa men så sket det sig med ekonomin. Fast vi är helnöjda med den vi har :)

2010-04-18 @ 17:24:37
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jättefejn är den. :)

2010-04-18 @ 21:45:58
Postat av: Babbett

Jag har aldrig ägt en ny barnvagn, jag köpte bättre begagnat till båda mina döttrar.

Jag tycker barnvagnar är så löjligt dyra! Och det är så många andra (dyra) saker som behövs när ett nytt liv är på väg, t.ex bilbarnsstol.

Fast det känns känns säkert lyxigt om man har råd att köpa nytt, orörd till sin bebis!!

2010-04-19 @ 18:31:06
URL: http://babbett.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: