v.25

     Publicerat: 2010-04-17 Kl: 13:13:22 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


vecka 25 nu då! om en dryg månad blir det vecka 30... det är på något sätt då som nedräkningen börjar kan jag tycka. och om bara några veckor så har barnet stora chanser till överlevnad OCH ett friskt liv om det kommer ut. härregud!
tycker bebis är lite lugnare nu än för ett par veckor sedan. eller rörelserna är lite förändrade på något vis. det börjar väl bli lite mindre plats nu, och den har en mer regelbunden sova/vaken-klocka. nu ser man åxå hela magen röra sej när den håller låda på kvällen, som en stor topp som förflyttar sej hehe.
ännu har jag inga krämpor iallafall, kan sitta ihopkrullad i soffan som vanligt och röra mej helt obehindrat. blir spännande att se hur kroppen kommer utvecklas nu, det kommer säkert gå fort.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: