v.24

     Publicerat: 2010-04-12 Kl: 12:28:10 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer



nu börjar det synas lite faktiskt, även med kläder på! tycker den värsta svullnaden börjat lägga sej nu åxå, att magen inte blir så förbannat uppsvälld om kvällarna utan den är ganska lika hela tiden, om än liite mindre på morgonen. men det är fortfarande festligt att magen är så liten, vecka 24 och det är fortfarande ingen som lixåm frågat, eller när man säger att man är gravid så säger folk "oj, det syns inte". men men, skönt är det, somsagt den där magen den lär komma, och den läl bli stor nog....



svar till Alice, (vem du nu är, eftersom du inte har nån blogg att svara i ): jag längtar inte alls efter mage, jag är såå glad att den är liten, och börjar få lite panik över att den faktiskt börjar ta fart nu :P


Postat av: Alice

Haha jag längtade också efter min mage som tusan och gick runt och putade så mycket jag kunde för att det skulle synas kände det som, sedan i slutet av graviditeten blev jag bara trött på den och det är sååå skönt att kunna bära vanliga kläder igen.

2010-04-12 @ 18:33:32

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: