tråk....

     Publicerat: 2010-04-20 Kl: 19:04:51 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


idag har jag verkligen inget intressant att skriva. jag har jobbat, en vanlig hederlig jobbdag. nu sitter jag här, har ätit och väntar på markus som behövde jobba över. bebis bökar och grejjar i magen, hundarna sover och äter tuggben. ja, så ser det ut för mej :P

imorgon ska jag till barnmorskan igen, det ska bli jättekul! oroar mej lite för mitt järnvärde, tog det på jobbet igår och det har sjunkt en del, ändå äter jag ju järntillskott nu. men vi får väl se hur det ser ut imorgon. längtar iaf dit, och imorgon följer ju markus åxå med <3

gud vad jag är glad att jag inte sitter fast ute i världen och inte kan flyga hem asså. nu vet jag flera stycken som bilar genom europa med svindyra hyrbilar osv, shit jag hade gått i ekonomisk konkurs om det hände mej :S

höres senare, eller imorgon!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: