tisdag

     Publicerat: 2010-04-06 Kl: 12:01:42 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

om ett par dagar befinner vi oss här :)

lyckades somna om i ett par timmar, skönt, och värken har släppt. så nu har jag och mamma varit ute på promenad med vovvarna, det var riktigt skönt ute men tyvärr ingen sol. jag ska köra mamma till jobbet vid ett och sedan blir jag ensam under eftermiddagen, tills pappa kommer från jobbet. får se vad jag ska hitta på...

tänk så mycket små konstiga saker kroppen nu har för sej efter att jag blev gravid, det är nästan lite komiskt! tillexempel, blöder jag en del näsblod, inte så synligt, men det resulterar i att jag då och då harklar upp blodkoagel ur halsen, jätte mysigt! jag kan heller inte längre nysa utan att först korsa benen för gör jag inte det kissar jag på mej (haha den är fin). pga mina järntabletter skiter jag svart och pga mina urinvägstabletter kissar jag lime-gult. haha, spännande detta med graviditet! men man får väl vara glad att man ändå hittils varit förskonad mot ordentliga krämpor. vet ju många som redan är halvtidssjukskrivna i dessa veckor pga smärtsamma foglossningar, ryggont och annan skit. ush.

bebis har nu åxå börjat roa sej med att pressa ut rumpan så mycket det går om kvällarna, riktigt obehagligt. magen får en hård bulle på sidan, och ser helknäpp ut. och där ligger den och trycker, verkar vara nya favoritpositionen. man känner att bebisen är ganska stor nu, fortfarande så lustigt att magen är så liten som den är!

idag ska jag åxå packa lite inför resan till venedig, vi åker ju på torsdag morgon. ska bli roligt! det är ju varmare där nere åxå vilket ska bli skönt, iaf ordentligt vårväder <3 och imorgonkväll kommer markus hit, saknar honom faktiskt lite, eller nej saknar är fel ord, jag längtar efter honom lite, det är mer rätt ord :D

höres!


Postat av: Frida & Riley

Gör knipövningar.

2010-04-06 @ 15:15:40

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: