tigger?

     Publicerat: 2010-04-22 Kl: 19:57:03 | I kategori: Bamse & Polly | 2 kommentarer


ja, dom tigger... lite.. ja...

såhär ser det ständigt ut när jag äter. i samma sekund som jag sväljer sista biten, försvinner dom, besvikna. ofta får dom ju sista biten, det är därför dom sitter där hehe... men dom har känsla för när det är slut, då återgår dom direkt till sysslan dom utförde när dom upptäckte att jag skulle äta ;)

Postat av: Emelie

Haha, de där känner jag igen -min hund gör precis samma sak! :D ...och hon är ju också van vid att för det mesta få smaka :P



//Emelie (Vi gick på kurs tillsammans förra året om du kommer ihåg?) Hoppas att allt är bra med dig och lycka till med bebis! :)

2010-04-23 @ 12:44:00
Postat av: Petra

Hahaha... har det precis likadant hemma :)

Hoppas du får en mysig helg!



Kram

2010-04-23 @ 18:30:18

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: